czwartek, 7 maja 2015

Nowy blog i informacja


Zapraszam wszystkich odwiedzających tego bloga na moje nowe opowiadanie:



Przy okazji chciałabym wszystkich, którzy nadal czekają na rozdział, z całego serca przeprosić. Nawalam i głupio mi teraz. Nie wiem, dlaczego podjęłam się prowadzenia drugiego bloga, kiedy z jednym sobie nie radzę. Chyba za bardzo mnie kusiło...
No ale po Rozdziale 9.zamierzam wziąć się za siebie porządnie i zacząć dodawać regularnie, mniej więcej co tydzień. Na ten moment nie jestem w stanie bliżej określić daty pojawienia się nowego rozdziału tutaj, ale zapewniam, że pojawi się niebawem.
Narobiłam sobie spore zaległości w szkole, a to już ostatnia klasa gimnazjum, dlatego chciałabym zakończyć ją jak najlepiej. Dlatego najbliższy czas chcę poświęcić na naukę, a w międzyczasie na dokończenie rozdziału tutaj i napisanie na Shy Boy. 
Chcę w takim razie podziękować wszystkim, którzy tu są i prosić, byście uzbroili się w cierpliwość. Sama nie mogę się doczekać, aż w końcu dodam tu rozdział. 
Pozdrawiam wszystkich bardzo gorąco<3
~Martyna:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz